Lees Ook

Pondres

Klantcommunicatie expert Pondres kiest voor Transsmart

Pondres
Klantcommunicatie is steeds meer gericht op de perfecte customer experience. Pondres adviseert hun klanten én zorgt voor de uitvoering van de perfecte klantcommunicatie. Het bevestigingsmailtje dat je ontvangt waarin staat dat je pakketje verzonden wordt, tot de doos waarin jouw product geleverd wordt (en alles daar tussenin) moet de gewenste impact hebben op de ontvanger. Een jaar geleden kwam Pondres in contact met Transsmart, en een aantal maanden geleden is het nieuwe WMS-systeem van Boltrics (Microsoft Dynamics 365 Business Central) live gegaan. Hoe heeft Pondres de samenwerking ervaren?
Pondres zorgt voor creatieve, unieke en effectieve klantcommunicatie en distributie. Marcel Winkelman, CEO, legt uit: “Wij faciliteren communicatie tussen bedrijven en klanten. Dat doen we op drie manieren: produceren van fysieke klantcommunicatie (zoals gepersonaliseerde mailings, magazines, wenskaarten en ander drukwerk), digitale klantcommunicatie (bijvoorbeeld e-mailcampagnes, plaatsen van statements in ‘mijn omgevingen’) en fulfilment. Wij zorgen dus ook voor pakkend, persoonlijk fulfilment van webshopbestellingen.”
De keuze voor een samenwerking met Transsmart was weloverwogen. Marcel: “We werken graag samen met lokale ondernemers. Pondres is net als Transsmart een Tilburgs bedrijf, dus dat schept al een band.” Daarnaast sloot ook het verhaal van Transsmart aan bij Pondres: “Transsmart gaat graag met hun klant aan tafel om te sparren over het klantproces en hoe je de beste customer journey kunt faciliteren. Ze denken graag met je mee, breder dan enkel de standaard service die ze bieden. Daarnaast begrepen ze ons echt en past hun werkwijze perfect bij die van ons. Een waardevolle aanvulling dus!”
Verder lezen? Klik hier.
X