• actualkey: business-software-mobile
  • currentnieuwsbrief: 0
  • currentteamplate:

Klanten ASX-IBECO verzenden kaaiopdrachten via TRIS-applicatie

Intris ontwikkelt momenteel een oplossing waarmee de klanten van ASX-IBECO een kaaiopdracht 
rechtstreeks vanuit hun TRIS-applicatie kunnen versturen. Daardoor zullen zij die niet langer via de website van ASX-IBECO moeten ingeven.

Sinds enkele jaren biedt het koerier-, transport en postbedrijf ASX-IBECO zijn klanten een one-stop-shop oplossing aan voor de douane-interventies in de haven van Antwerpen door bijstand te verlenen aan de fysieke verificaties. Klanten wiens goederen onderhevig zijn aan een fysieke controle door de douane, verzenden nu nog via de website de nodige documenten en eventuele certificaten, en melden daarbij tevens plaats, dag en uur van de controle. Binnenkort kan de klant die kaaiopdracht dus rechtstreeks vanuit zijn dossier (waar de bijhorende documenten en certificaten automatisch werden opgeslagen) verzenden. Het enige wat hij dan nog moet toevoegen is de plaats, dag en het uur waarop de controle zal plaatsvinden. Intris heeft er ook voor gezorgd dat de status van het dossier wordt gewijzigd van zodra de klant de kaaiopdracht heeft verstuurd.
X