STILL

STILL levert wereldwijd intralogistieke oplossingen op maat voor al uw intern

transport en staat garant voor een intelligente interactie tussen hef- en
magazijntrucks, software, automatisering, diensten en service.
STILL begrijpt de complexe en diverse logistieke uitdagingen van uw branche.
Er staan reeds een half miljoen STILL-toestellen op de markt.
Zo kunnen we putten uit onze uitgebreide ervaring om uw specifieke
uitdagingen op te lossen met efficiënte, transparante en eenvoudig te beheren intralogistieke processen.

Informatie

Adres

Vosveld, 9
Divisie Still
2110 Wijnegem
België

Contact info

STILL
Sandra Herlaar

Categorie

Consultants Warehouse Projects (Consultancy)
Intern Transport Forklifts / AGV's (Warehouse Equipment)
Warehouse Equipment Integrators (Warehouse Equipment)

Gerelateerde artikels

(Smart) Energy systems

Waarschijnlijk rijden er al een aantal elektrische voertuigen binnen jullie organisatie, of overweeg je deze aan te schaffen. Is dit nog niet het geval? Dan is het slim om je te verdiepen in de opties.

Colruyt Group en STILL presenteren automatische pallettruck voor horizontaal transport

STILL stimuleert energietransitie

Sinds deze maand rollen de eerste in Hamburg geproduceerde STILL brandstofcelsystemen van de productielijn.

Goud voor STILL van EcoVadis

Hamburg, december 2022 – Het toonaangevende evaluatieplatform EcoVadis heeft STILL opnieuw het gouden duurzaamheidscertificaat toegekend. Met name op de evaluatiegebieden ‘milieuverantwoordelijkheid’ en ‘arbeids- en mensenrechten’ onderscheidt STILL zich duidelijk in de benchmark.

Groot in de kleinste ruimtes

Hamburg, 31 mei 2022 - Als het bijzonder krap wordt en hectisch aan toe gaat bij het laden en lossen van vrachtwagens, containers en in smalle gangpaden, komt de nieuwe STILL RXE 10-16C volledig tot zijn recht. Ondanks de compacte maatvoering is de jongste telg uit de familie elektrische heftrucks van de intralogistiek specialist een ware gigant.

Automation as a Service

Hendrik-Ido-Ambacht, september 2022 - STILL heeft haar dienstenpakket uitgebreid met Automation as a Service. De nieuwe dienst maakt intralogistieke automatisering bereikbaar voor iedereen. Automation as a Service is een korte termijn huurconcept voor Autonome Mobiele Robots, kort AMR’s en AGV-oplossingen.

Gerelateerd nieuws

Still gaat lithium-ion batterijen recycleren

Still sluit de recyclingkringloop voor lithium-ion batterijen en laat zijn accu’s aan het einde van hun levenscyclus recycleren in de Europese fabriek van Li-Cycle, een toonaangevend Canadese recyclingbedrijf dat in augustus 2023 zijn eerste Europese vestiging in Magdeburg, Duitsland opende. Het recyclingproces van de strategische partner maakt een terugwinningspercentage tot 95 procent mogelijk. Belangrijke accu-onderdelen worden teruggewonnen en hergebruikt voor de productie van nieuwe accucellen. Zo wil Still nu al een antwoord bieden op de vraag hoe in de toekomst moet worden omgegaan met lithium-ion batterijen aan het einde van hun levensduur.

Still speelt met nieuwe productlijn in op veranderende klanteneisen

Met de introductie van de ‘Classic Line’ serie voegt aanbieder van intralogistieke oplossingen Still nieuwe instapoplossingen aan zijn portfolio toe. Tegelijkertijd breidt Still zijn doelgroep uit met bedrijven met minder complexe intralogistieke eisen, maar een hoog kwaliteitsbewustzijn.

Still stelt EXH-14-20-Plus-serie voor

Met de EXH 14-20 Plus-serie introduceert Still de jongste uitbreiding op zijn gamma elektrische pallettrucks. De compacte Still EXH 14-20 Plus-serie meelooppallettrucks, met capaciteiten van 1,4 tot 2,0 ton, kunnen worden ingezet in krappe ruimtes en zijn geschikt voor horizontale transporten tot middellange afstanden.

Still zet in op tweeledige productstrategie

De woelige economische tijden dwingen ook de intralogistieke sector om zich aan te passen aan het ‘nieuwe normaal’. Het antwoord van Still: een nieuwe merkoriëntatie, een uitgebreider productfolio en oplossingen die nog beter op de specifieke behoeften van de klant zijn afgestemd.

Still lanceert e-truck RXE 10-16C voor kleine ruimtes

Met de nieuwe RXE 10-16C – de opvolger van de RX 50 – introduceert Still naar eigen zeggen een uitgebalanceerde mix tussen rijcomfort, manoeuvreerbaarheid en veiligheid. De nieuwe driewiel elektrotruck is geschikt voor het verplaatsen van lasten tot 1,6 ton met een minimale benodigde ruimte.

Still participeert in project rond autonoom rijdende voertuigen in het warehouse

Het toekomstbeeld van autonoom rijdende transportvoertuigen in productiehallen en magazijnen komt binnen bereik dankzij het Europese onderzoeksproject IMOCO (Intelligent Motion Control). In Duitsland wordt het project geleid door aanbieder van intralogistieke oplossingen Still, een dochteronderneming van de Kion Group.

Still lanceert LXT/LXW-serie trekkers en platformwagens

Still komt op de markt met de nieuwe LXT 120-350 elektrische trekkers – met trekcapaciteiten tussen 12 en 35 ton – en de LXW 20-30 elektrische platformwagens – met laadvermogens van twee en drie ton op het platform en trekcapaciteiten tot zes ton.

Still breidt productgamma uit met NXV smallegangentruck

Met de NXV lanceert Still een nieuwe man-down smallegangentruck. Daarbij zet de producent hoog in op ergonomie. Zo is de truck voorzien van een ergonomische bestuurdersstoel met optionele kanteltechnologie, proportionele stoel- en voetplaatverstelling en de mogelijkheid om alle bedieningselementen aan de behoeften van de bestuurder aan te passen.

V1000 neemt twintig Still lithium-ion toestellen in gebruik

V1000 is de nieuwe naam van A.J. Veurink, dat al sinds 1883 – en sinds 1989 ook vanuit België – goederen transporteert. Onder het motto ‘investeren om te besparen’ schafte het transportbedrijf uit Roeselare recent twintig nieuwe Still EXU elektrische pallettrucks aan.

Still gaat voluit voor elektrisch met nieuwe RX 60 voor 3,5 tot 5 ton

‘Alles, behalve uitlaatgassen’. Met die slagzin heeft Still zijn nieuwe RX 60-familie aangekondigd. Een jaar na de lancering van de nieuwe RX 60-reeks in de gewichtsklasse van 2,5 tot 3,5 ton, pakt de Duitse heftruckfabrikant uit met een volledig nieuwe familie van 3,5 tot 5 ton.

Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.