Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Automatisering en duurzaamheid gaan hand in hand

In het najaar van 2023 opent het nieuwe distributiecentrum van Cebeo zijn deuren en poorten. Het DC moet de verdere groei van de organisatie helpen realiseren. Met het oog op een optimale efficiëntie en ergonomie voor zijn medewerkers, zet Cebeo er sterk in op automatisering.

De grootste retailtransformatie ter wereld

De Duitse discountketen Aldi Süd reorganiseert zijn volledige IT-landschap. Daartoe behoren ook zijn supply chain platformen, waarbij het bedrijf maatwerksoftware inruilt voor pakketten die het op de markt aankoopt. Van aankoop, over voorraadbeheer, tot marketing en forecasting: het project behelst alle aspecten van de supply chain.

Onderzoek Manhattan Associates: op naar het volgende normaal

Na een aantal bewogen jaren is het voor retailers duidelijk dat er aanpassingen nodig zijn om te kunnen voldoen aan veranderde, en nog steeds evoluerende, behoeften en verwachtingen van consumenten. Bijvoorbeeld de vervagende grens tussen online en offline shoppen.

Verandering staat centraal in de supply chain

Verandering vormde de grote constante tijdens de klantenconferentie van Manhattan Associates in Berlijn. Die verandering situeert zich zowel op het vlak van het winkelgedrag als de verwachtingen van de consument. Evenzeer duidt ze op de manier waarop de software van Manhattan Associates evolueert.

Crocs bouwt aan flexibele en wendbare supply chain met Manhattan Warehouse Management System

Crocs, Inc. ging met een hoog groeitempo de pandemie in en kwam er nog sterker uit. Het merk dat wereldwijd vermaard is vanwege de iconische ‘Classic Clog’, boekte in 2020 een recordomzet van 1,4 miljard dollar. Samenwerking met uiteenlopende partners - van luxe modemerken tot culturele iconen - hebben de belangstelling flink doen groeien.

Organiseren op de groei

Eind 2020 nam het bloeiende Belgische parafarmaciebedrijf Medi-Market Group zijn intrek in een nieuw magazijn in Nijvel. Aan die verhuizing ging een intens traject vooraf. Een verhelderend gesprek over de grote logistieke uitdagingen hadden we met Peter Bos, CIO Medi-Market Group en supply chain director Medi-Supply.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Meer dan WMS en TMS – uw supply chain. unified.

(Advertorial) Regel distributie, arbeid, automatisering en transport op een enkel platform. Breng uw supply chain samen en werk op een manier die zijn weerga niet kent. Lees meer

PLUS optimaliseert belevering met TMS van Manhattan Associates

De Nederlandse supermarktketen Plus heeft de cloudgebaseerde transportmanagementoplossing van Manhattan geselecteerd om zijn  leveringsprocessen te stroomlijnen. De TMS-oplossing, die het transport en de logistieke behoeften van de supermarkten in heel Nederland moet beheren, is inmiddels in een aantal distributiecentra geïmplementeerd.

Eén op drie Vlamingen voorkomt januaridip door te shoppen

Ondertussen ligt Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar, alweer achter ons. Ook 30% van de Vlamingen beweert last te hebben van die sombere dag in januari. Maar volgens de Happy Index, een onderzoek in opdracht van Manhattan Associates, blijkt dat consumenten de donkere januaridagen opvangen door te winkelen.

Nieuwe releases bij Manhattan Associates

Tijdens zijn jaarlijkse (online) klantenconferentie Momentum Connect kondigde Manhattan Associates verschillende nieuwigheden aan. Zo werd de nieuwe Manhattan Active Transportation Management-oplossing gepresenteerd. Daarvoor heeft Manhattan Associates zijn Transportation Management Solution volledig opnieuw ontworpen en opgebouwd om transportplanners een intuïtieve ervaring te bieden voor het visualiseren en optimaliseren van hun gehele netwerk.

Zeeman optimaliseert fulfilment met Manhattan Active Warehouse Management

De Nederlandse textielretailer Zeeman heeft voor zijn centrale distributiecentrum in Alphen aan den Rijn gekozen voor Manhattan Active Warehouse Management. Het systeem is onderdeel van een supply chain transformatie bij Zeeman, die moet zorgen voor sneller en flexibeler fulfilment van zijn Europese winkelnetwerk.

L’Oréal gaat distributiecentra beheren met Manhattan Associates

Manhattan Associates heeft aangekondigd dat cosmeticabedrijf L’Oréal beslist heeft Manhattan Active Warehouse Management te implementeren in zijn distributiecentra wereldwijd. De rollout van de schaalbare SaaS-oplossing begint medio 2021 in Europa.

Manhattan Associates benoemd tot een leider in Gartner’s Magic Quadrant voor TMS

Manhattan Associates maakt bekend dat het met zijn TMS-oplossing benoemd is tot een leider in Gartner Inc.’s Magic Quadrant voor transportmanagementsystemen.

Manhattan Associates pakt uit met cloud-native WMS

Blikvanger tijdens Manhattans klantenconferentie Momentum Connect was wel de lancering van het gloednieuwe Manhattan Active Warehouse Management. Het flexibele en volledig cloud-native WMS is specifiek ontwikkeld en afgestemd voor gebruik vanuit de cloud en is gebaseerd op microservices.

Manhattan Associates en Twilio bieden oplossing voor klantenbinding

Manhattan Associates gaat een samenwerking aan met het cloudcommunicatieplatform Twilio. Met het partnership wordt een geïntegreerde communicatieoplossing geboden waarmee retailers klanten in verschillende regio’s en via meerdere communicatiekanalen aan zich kunnen binden.

Vijf tips om omnichannel fulfilmentstrategie te boosten

Snel en gratis leveren, dat is wat de klant tegenwoordig van retailers in e-commerce verwacht. Uit onderzoek van Manhattan Associates onder duizend Nederlanders blijkt zelfs dat een meerderheid van de shoppers (57%) gratis bezorging nog steeds als een doorslaggevende factor ziet bij het plaatsen van een online bestelling.

Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.