Toyota Material Handling Belgium is leverancier van heftrucks en magazijntrucks en beschikt over het ruimste gamma dat op de markt is terug te vinden. Naast onze transportoplossingen bieden wij ook geautomatiseerde trucks aan, samen met stellingen en shuttlesystemen. Naast het afleveren van kwalitatief hoogwaardige producten, hecht Toyota Material Handling Belgium ook enorm veel belang aan dienstverlening. Er staan namelijk maar liefst 120 mobiele servicetechniekers ten dienste van ons cliënteel.
Toyota Material Handling Belgium
Gerelateerde artikels
Kuehne + Nagel Logistics gebruikt I_Site Explorer als hulpmiddel bij het beheer van zijn vloot
Kuehne + Nagel Logistics, een van de grootste logistieke dienstverleners ter wereld, gebruikt al jarenlang I_Site Explorer. Het vlootbeheersysteem van Toyota verschaft het bedrijf veel gegevens om te analyseren en mogelijkheden om zijn werkzaamheden te verbeteren.
Rendapart kiest voor semi geautomatiseerde shuttle installatie van Toyota Material Handling
Rendapart NV is de overkoepelende organisatie voor 2 afdelingen, beiden gespecialiseerd in organische en organo- minerale meststoffen. Rendapart is ook in onze buurlanden actief, een uitbreiding was dus noodzakelijk!
Beneo kiest voor shuttle installatie van Toyota Material Handling
De vraag naar rijstzetmeel en rijstbloem is de laatste jaren enorm aan het toenemen. Een uitbreiding van Beneo's magazijnen was dus noodzakelijk.
Antwerp Euroterminal maakt gebruik van mobiel tankstation voor bevoorrading van waterstoftruck
Vlaanderen heeft de ambitie om Europese koploper te worden in de waterstoftechnologie. Een belangrijk aspect hierbij is de verdere implementatie en uitrol van een doordachte waterstof(tank)structuur. Het VIL-project Hydrolog toont aan hoe het overschakelen naar waterstof voor elektrisch zwaar transportmaterieel in de logistieke sector een haalbare kaart wordt.
Almaar door vol vermogen
Elektrisch rijden is in het magazijn al langer de norm. Om dat in de toekomst nog duurzamer te doen, biedt waterstof een interessante piste. Still troonde ons mee naar de Volvo-site in Oostakker, waar het bedrijf meewerkte aan een testproject met een vorkheftruck op waterstof.
Markt van heftrucks en magazijntrucks blijft boomen
Wie dacht dat in 2016 de verkoop van heftrucks en magazijntoestellen de absolute top had bereikt, zat ernaast. De cijfers die beroepsfederatie Sigma net voor de zomer presenteerde, spreken boekdelen. In 2017 groeide de totale markt van de heftrucks met maar liefst 32,8%, de markt van de magazijntrucks deed het 9,6% beter dan in 2016.
Gerelateerd nieuws
Toyota komt met nieuwe reeks geautomatiseerde trucks
Toyota Material Handling brengt een nieuwe reeks geautomatiseerde magazijntrucks op de Europese markt. De trucks passen bij Toyota’s lean methode en zijn ontworpen om repetitieve palletbehandeling te automatiseren. De nieuwe Autopilot-serie omvat elektrische pallettrucks (LAE250), stapelaars (SAE160), reachtrucks (RAE160-250), stapelaars met tegengewicht (OAE120CB) en zware trekkers (TAE500) voor alle gangbare toepassingen: pallettransport, blokstapelen, opslag op grote hoogte en trekken.
MG Real Estate bouwt hoofdkwartier voor Toyota Material Handling
Binnenkort start MG Real Estate met de bouw van een duurzaam nieuw hoofdkwartier voor Toyota Material Handling. Het gebouw komt op een terreinoppervlakte van 20.500m² bij de ingang van het bedrijventerrein Parc De Hulst langs de N16 in Willebroek en nabij de A12 Antwerpen-Brussel.